Langdraget - børnehaven

Børnehaven i Langdraget er for nyligt udvidet, så vi nu har to rigtige stuer med ca. 18 børn på hver - troldestuen og dinostuen. Der er to faste medarbejdere på hver stue, og Marie-Louise har en flyverfunktion i huset, som gør at vi nogle dage har endnu bedre mulighed for at dele op i mindre grupper eller komme på tur ud af huset.

Vi lægger stor vægt på børns leg og hjælper dem til at udvikle gode legekompetencer. De gode lege styrker børnenes personlige, sociale, sproglige og motoriske udvikling, og med vores målrettede indsats sikrer vi alle børn gode deltagelsesmuligheder i legen.

Vi har et tæt samarbejde med skolen og med gillelejes andre børnehaver, så selvom vi er et lille børnehus, så bliver alle børn introduceret til og hjulpet ind i skolens større fællesskab, når den tid kommer.

Motorisk leg i klatreredskab

Personalet i børnehaven